Underbara söndagar!

2009-02-15, 22:46:05 / Kategori: Allmänt
Idag har varit en riktig sån där mys dag, tog en lång sovmorgon efter nattens bravader och gotta mig hela dagen i godsaker och tagit mig ett mysigt långt bad med tända ljus! Är verkligen för att man ska unna sig själv extremt mycket vardagslyx, jag menar att kunna stressa ner och bara tänka på sig själv och reflektera över hur man själv mår. Tycker jag att alla skulle behöva bli lite bättre på, även om det handlar om så lite som 5 minuter om dagen, iallfall så tänkte jag bjuda på en låt som har spelats många gånger i min iPod dom senaste veckorna. Det är ett lugn över den här låten som jag bara älskar.

"Broken Strings" by James Morrison and Nelly Furtado




XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?