Tortellini

2009-02-23, 13:47:19 / Kategori: Random thoughts
Ska försöka mig på att laga tortellini idag till lunch, stod på paketet att man bara behöver tillsätta vatten och margarin så jag borde ju klara av de. Har inte ätit de på flera år men jag har för mig att det är gott! Har nästan nyss kommit hem från stan, skjutsade in lillebror till Vägverket för han skulle ha uppkörning.. och han klarade det! Han var så glad, så nu är han ute och kör. Han kommer ju bo i den där bilen den närmaste tiden nu!

Jobbar fortfarande på min förkylning som är ännu värre idag
, jag hör inget och jag kan typ inte prata! Fortsätter med min enorma the konsumption, nån gång lär ju halsen ge med sig tycker jag! Så vad händer i veckan då?

Måndag: Inte så mycket, ringa till CSN sen bara ligga halvdöd i soffan och kurera mig!
Tisdag: Skola 13.15 - 15.00 (Psykologiska aspekter på ledarskap), de är ju tisdag så då är det Gossip Girl kväll hemma hos bästaste och översovning.
Onsdag: Middag med familjen.
Torsdag: Skola 13.15 - 15.00, Backyard Babies på slicken?
Fredag: Förhoppningsvis bastu kväll hos Magnus.
Lördag: Hockey + Utgång
Söndag: Lugn mysdag bara.

Idag saknar jag mina älskade katter så mycket! Melvin & Kiwee!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?