Tisdags kväll är Sandra kväll!

2009-02-24, 17:17:08 / Kategori: Allmänt
Ikväll ska jag hem till bästaste på vår sedvanliga Gossip Girl/Myskväll och sova över! Har verkligen blivit båra nya tisdags traditioner and i love it! Ska se om jag kan ta med några av mina jeans och sy in, vet inte vad som har hänt med min kropp. Alla mina gamla jeans är för små men alla nya är för stora, verkar vara i nån slags mellan period då inga av mina kläder passar!

Nu sitter jag och kollar på Kronprinsessan Viktoria och Daniels förlovnings intervju eller vad man ska säga, efter sju år tillsammans så var det väl ändå dags tycker jag! Daniel ser dock lite obekväm ut i situationen, lite nervösa leedenden men dom är ju söta tillsammans! Får hoppas att de håller! Lite press måste han ju känna, han blir ju trots allt vår nya kronkung eller vad de kallas... Mamma upplyste mig så snällt alledels nyss att man kan inte gifta sig till kung (som man kan till drottning) utan man måste bli född till de.


Bjuder på ett litet Hawaii collage av mig och Sandra från Hawaii!


Sandra

haha, vad roligt att din mamma nyss lärde dig att man inte kan gifta sig till kung, min mamma gjorde precis detsamma med mig.. jag sa typ "roligt att nya kungen kommer från ockelbo " ;)



Vi ses snart!



2009-02-24, 17:28:30 URL: http://gustis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?