Sunes sommar!

2009-02-23, 19:53:25 / Kategori: Random thoughts
Jag och brorsan satt och kollade på Sunes Sommar igår kväll, bara älskar den filmen! Lilla Håkan som älskar potatis och säger precis vad han tycker, Sune han har verkligen bättre raggningsrepliker än de flesta killar jag träffar idag, Stora syster Anna som är i den där härliga jag-blir-kär-i-en-ny-kille-varanna-minut-åldern, Mamma Karin som verkligen måste älska Rudolf för att stå ut med alla hans tokerier och Rudolf såklart! Alltså han är så härligt klantig och säger och gör dom dummaste sakerna... han påminner mig faktiskt lite om min egen pappa om jag ska vara ärlig!

Iallafall så brukar jag alltid blanda ihop Bert och Sune, iallfall skådespelarna. Tycker dom två är så lika! Dom är nästan i samma ålder och båda är blonda och kallar sig själva för tjejtjusare, så började jag iallafall undra hur dom ser ut idag?
Jag menar, deras storhets period var ju för nästan 15 år sedan så jag började googla lite och hittar dom här och Nu bilderna!




Måste nog säga att Andreas Hoffman som spelade Sune fortfarande ser sötast ut!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?