Slummer Party!

2009-02-17, 18:39:29 / Kategori: Allmänt
Nu väntar jag bara på att min snälla mamma ska komma hem, så ska hon skjutsa in mig till Sandra. Vi ska ha en Gossip Girl/Översovnings/Tisdag idag igen, ska bli super mysigt! Har inte sett henne nu på några dagar, saknar henne!
Vi som är en aning efter Gossip Girl hysterin föll ju för den underara serien förra veckan, så det blir ett till maraton idag. Håller på och bränner ut några nya avsnitt nu.

Sitter även här med mitt skadade knä, som jag på något konstigt sätt lyckades halvt sätta ur led när jag låg i soffan och kollade kankse lite för passionerat på Gilmore Girls... det knäcktes liksom bara till och nu kan jag knappt gå, så typiskt Malin Johansson. Jag menar vem lyckas göra illa sig när man ligger i soffan? Jo jag. Så min älskade värme kudde åker med till Sandra ikväll så hoppas jag på förbättring tills imorgon.



XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?