Ont i halsen!

2009-02-22, 14:43:01 / Kategori: Allmänt
I morse vaknade jag med halsont och huvudvärk, alltså när var det senast man vaknade upp och kändes sig frisk som en nötkärna... istället för at vakna upp och knaka som en 80-årig tant. Iallafall så vaknade jag för en gång skull upp utvilad och inte bakis, för jag tog de nämligen lugnt igår. Kommer inte ens ihåg en helj då jag inte var ute och rännde på krogen, var säkert i sommras nån gång då jag jobbade under en helj, vilket var typ 6 månader sen. Men det var skönt att för en gångs skull vakna upp och inte behöva ligga i soffan en hel söndag pga av bakfylla!

Om en timme ska jag ner till Sportis och se på hockey, kors i taket va! Ska se hockey både den här heljen och nästa helj, ska bli spännande. Så ser ni nån som är extremt påklädd med långkalsonger, täckbyxor, en enorm vinterjacka och ser allmänt köldskadad och missplacerad ut så är det jag!

Ge mig värme, eller åtminstånde en ny vetekudde!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?