My new bestest friend!

2009-02-13, 23:08:35 / Kategori: Random thoughts
Japp jag har hittat en ny sak som jag bara inte klarar mig utan these days! Min underbara vämre kudde! Den håller mig varm i soffan framför tv, när det är kallt på nätterna så hjälper den mig att soma och när man sitter och bloggar framför datorn så hjälper den att behålla värmen i händerna... som sagt den är GRYM!
Ni vet när man är singel så uppskattar man varje sätt man finner värme från, därav min nufynna entusiasm angående min värme kudde.

Sitter iallafall framför Tv nu och väntar på att att utröstningen av Let´s Dance ska börja  och äter chip, after eight och dricker Sprite.. colan var slut. Min lugna fredags kväll är inte annat än väldigt lugn, väntar på att åka in till staden och hämta upp mina föräldrar för är på fest. Japp för en gångs skull är det jag som sitter hemma och väntar på ett telefon samtal så jag kan agera fylle chaffis, händer inte ofta. Så jag njuter av de!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?