Mmm lördag!

2009-02-21, 13:52:18 / Kategori: Allmänt
Igår var vi hemma hos Sandra och Christian och blev bjudna på supergod smörgåstårta och vin! Var jätte trevligt, dom har fått det så mysigt i deras lilla hus nu dom har fått en sån hemtrevlig atmösfär! Längtar till i sommar när man kan sitta där, varma sommar kväll och grilla och bara snacka massa skit. Jag har nämligen en känsla att sommar 2009 kommer att bli helt underbar!

Nu ska jag iallafall iväg till köpis och ta en fika med Hanna, ser ju inte henne så mycket nu när hon har flyttat till Stockholm. Så det ska bli jätte kul att träffa henne! Nu har jag en söt liten tax som ligger och sover i min säng med, är ju hundvakt åt Wilma idag.. ursch vad jag tycker om den hunden! Hon är världens sötaste!

XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?