Idag saknar jag...

2009-02-19, 16:30:24 / Kategori: Allmänt
... att bara blond! Vet inte varför egentligen, trivs ju faktiskt bra med att numera kalla mig själv brunett, men just idag så har jag bara sett folk med fint blont hår vart jag än gått. Då kom den där känslan tillbaka av hur snygg man kände sig när man precis hade färgat rötterna och och allt de mörka håret var borta och man kände sig allmänt fräsch!

Men jag har ju lovat mig själv att aldrig gå tillbaka och bli så blond igen, jag menar håret blir förstört och allt för slitet och man måste i princip färga håret minst en gång i månaden om det ska se bra ut och det slutar alltid med att man får klippa av sig allt.. och de är det inte värt!



Varför vill man alltid ha det man inta kan få och motsatsen till det man har?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?