Hur mycket snor kan en människa producera egentligen?

2009-02-27, 16:36:28 / Kategori: Random thoughts
Ja ibland så undrar jag faktiskt hur mycket snor min näsa egentligen kan producera, för så konstant snorig som jag varit nu dom senaste 3 veckorna har jag nog aldrig varit i hela mitt liv känns det som. Nu har det till och med gått så långt att det är så mycket snor i mitt lilla huvud att det börjar trycka ut mot öronen och det har blivit lock för dom!
Iallfall så googla jag precis frågan "Hur mycket snor kan en människa producera?" och då fick jag fram att en människa producerar 1,5 till 2 liter slem per dag och det måste ju komma ut nån stans tycker man.. så inte konstigt att jag har så mycket snor över hela tiden!

Nu ska jag iallfall hoppa in i duschen och göra mig iorning för ikväll
, hoppas att en dusch kan lätta trycket i mitt huvud så att det känns lite lättare. Planerna för ikväll är iallfall som följer, bio/bastukväll får se vilka som hänger på! Nån öl går säkert i iallfall. Jag måste iallfall säga att idag så köpte jag förmodligen ett av de snyggaste vita paren Converse skor i historien!
Så visa bild sen,, men jag är sååå nöjd!

Ha de så bra ikväll allihopa! Gör inget som inte jag skulel göra nu!

XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?