Ge mig värme tack!

2009-02-17, 12:27:28 / Kategori: Allmänt
Satt och kollade på gamla bilder från Hawaii, från min första termin på HPU och när Hanna var och hälsade på och hittade dom här!
Ta mig tillbaka!


Lite resekatalog matrial!



Lanikai beach, favorit!



Hann spela in en reklam till ett skolarbete...


Besteg Diamond head ett antal gånger!



Man var ju brun som en pepparkaka!



Svenska föreningens Golden Hits Party!




Min andra termin hade jag massor av besök, bla kom min älskade familj och hälsade på!

Här möttes dom med ett varmt välkomnande med Leis på Honolulu Airport



Bror, jag, pappa och Niklas



Vi åt underbara middagar varje kväll!



Mamma och pappa slappnade av!



Vi spelade beach tennis!



Vi låtsades bo i ett navy skepp, vilket morfar med förskräckelse trodde var min lägenhet när han såg bilden!



Tydligen var vissa av oss hemliga fans av gruppen YMCA! (Ni kanske kan ana vilken jag menar)




Har så många fler bilder från massa andra besök, återkommer med dom en annan dag...


XOXO




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?