Friday!

2009-02-13, 00:39:27 / Kategori: Allmänt
Just nu sitter jag och smuttar på en varm kopp blåbärs soppa och sitter klädd med raggsockor, mjukisdress och en värme kudde under mitt täcke. Fryser dock fortfarande! Sån fryslort så det inte är sant! Fötterna är som istappar och jag kan inte ens röra min egen kropp med mina händer för då skulle jag få en köldskada, så känns de!

Kom iallfall precis hem från Magnus efter ha kollat på Kingdom of Heaven och på Sveriges sämsta bilförare eller vad serien heter på 4an, den är ju sjukt kul! Fattar inte hur folket där kan ha fått körkort! Men underhållande är det iallfall...
Som en damen med hunden i knät så när dom skulle träna på att backa "Jag är mer av en framåt tittade person, inte  bakåttitande"... håller nog med henne där!

Så hur ser heljen ut då?
Verkar som att jag ska ta det lugnt imorgon (läs:fredag), ska nämligen agera chaufför åt mina kära föräldrar som ska iväg på fest. Så det blir nog en lugn kväll framför tv med Let´s Dance och godis!
På lördag så bli det nog lite singel kväll, tar en av mina få singel vänninor och gör Gävle! Ska bli kul för jag har inte sett henne på ett tag!



Nighty Night!

XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?