Fredags kväll!

2009-02-20, 17:35:10 / Kategori: Allmänt
Kom precis ut ur duchen, ska göra mig iordning nu och sen åka hem till Sandra och Christian. Dom ska bjuda på mat och vin som tack till oss som hjälpte dom attt flytta för några heljer sen, ska bli jätte gott! Problemet är att jag är hungrig redan nu, får ta nått litet så länge.

Fick hem ett brev idag från högskolan i Gävle att jag kommit in på kursen Psykologiska egenskaper på ledarskap, hoppas bara att den här kursen är lite bättre än den förra jag tog! Sen så har jag blivit lovad jobb från hemtjästen med, okey de var mitt sista alternativ men jag behöver ju pengar! Men dom sa iallfall att jag fick jobba vart jag ville, så det var ju snällt.

Nu kom lillebror ut ur duschen, så nu kan jag okupera badrummet ett tag! Hoppas ni får en underbart start på heljen och en mysig fredagskväll!


Tänkte bjuda på en partylåt som älskar, prova dansa den här dansen sittandes i bilen (helst när ni inte kör då kanske) det är skit kul!





XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?