Det blir som man tänker...

2009-02-25, 16:42:54 / Kategori: Random thoughts
Min mamma har alltid använt sig av ordspråket "Det blir som man tänker" och jag har alltid tyckt att det låter så töntigt och inte hållt med, jag har alltid gått efter normen det blir som de blir! Men nu på senare år så har jag verkligen funderat över de där uttrycket och börjar faktiskt hålla med mer och mer, och nu tror jag faktiskt att ens liv faktiskt blir som man tänker.
Jag menar inte då att bara för att jag tänker att jag ska bli miljonär så vaknar jag helt plötsligt upp en morgon och är de, men tänker man positivt och ser möjligheter istället för hinder så tror jag faktiskt att det kan bli som man tänker.

Så nu tänkte jag ta det här uttrycket till den fysiska nivån, jag har ju klagat en del den sista tiden på att jag alltid är sjuk så imorgon så tänker jag att jag ska bli frisk! Jag ska vakna upp imorgon bitti och må super, så kankse min otroligt positiva inställning kan påverka min kropp så den känns en aning friskare... Vad tror ni om den ideén? Värd att prova iallfall.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?