Våldtäkstrosan?

2009-04-08, 20:10:11 / Kategori: Random thoughts

Det är är tydligen det nya försvaret mot våldtäkter, enligt aftonbladet. Visst jag är för alla olika skydd och försiktighets åtgärder man kan ta mot att skydda sig mot nått sånt frukstansvärt! Men helt ärligt, vem kommer att sätta på sig den där trosan? Visst den är säkert jätte svårt att få av pga av inbyggda skärp vid midjan och vid båda bena, men snygghets mässigt så känns den inte så rätt. Jag kan inte tänka mig att den sitter bra under ett par tajta jeans eller att dom lyfter upp rumpan under en åtsittande klänning? Får nog ta tag i det här och hjälpa till att designa en våldtäktstrosa för kvinnor som jag.
Man ska väl kunna vara snygg och säker samtidigt?

Leia

Hehe, det tror jag väl ändå inte att du är! :D



Tack så mycket.

KRamar



2009-04-08, 20:58:14 URL: http://onlyforever.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?