Uppe med tuppen!

2009-04-20, 08:45:12 / Kategori: Random thoughts
Idag gick jag upp klockan åtta (läs:wow!) mest för att jag måste sitta och plugga lite fram tills klockan ett då jag ska möta min kära gruppkamrat på högskolan för att skriva en analys tills morgondagen då vi har en redovisning. Med tanke på att jag alltid spar allt arbete till sista sekunden, så kan ni ju tänka er hur mycket jag har att göra nu på morgonkvisten!





Vad hände i heljen då? Ja för att sammanfatta den så var den MYS! På fredagen så var vi lite folk hemma hos mig faktiskt, Sandra, Cissi, Magnus, Johan och Micke G. Vi satt i mitt uterum och drack vin och åt ost och hade de allmänt trevligt, runt tolv tiden tog vi en taxi in till stan och gick på slicken. De var helt okey, så trött på Gävles krogar just nu men man får ju göra de bästa av situationen! Sen lördagen bestod mest av en enda lång dag av bakfylla, tog även en sväng ut till ödemarken för lite middag. Sen Robinsson senare på kvällen! Och igår, söndag, så var jag faktiskt och tränade... var jätte skönt, känner verkligen att jag kommit igång med det nu och de känns super bra!

Nu ska jag återgå till mina leverpastej macko och mitt vanilj the! Mumms!

Fääääänny

Vilken tur att du inom kort ska få uppleva Linkans uteliv då ;) Hihi. Jag smider storartade planer!



2009-04-20, 10:49:44

Malin J

Haha fan vad nice gumman! Ser fram emot den här heljen super mycket! Saknar dig massor! Ringer dig senare i veckan, men var de luftmadrass och täcke som skulle med va? PUSS



2009-04-20, 12:15:47 URL: http://enmalinsdagbok.blogg.se/

Fannybanny

Yes that´s it! :D

Do it, om inte jag hinner före!

Plugga hårt!



2009-04-20, 13:03:53



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?