Städ och tvätt...

2009-04-29, 15:39:08 / Kategori: Allmänt
Idag består min dag till mesta dels av att städa och tvätta, har till och med städat tvättstugan.. jag menar hur ofta händer de att man gör de? Men de var välbehövligt, den var sjukt äcklig och dammig! Än sålänge har jag iallfall klarat av nedervåningen och är i full gång med att tvätta alla mina kläder, ska ta en lunchpaus innan jag går loss på övervåningen. Man blir ju hungrig av att städa...

Så här "snygg och fräsch" ser man ut när man heter Malin Johansson och städar...




Ser iallafall fram emot morgondagen, och jag hoppas verkligen på sol och värme under hela dagen och kvällen! Vi ska iallafall grilla hemma hos Sandra och Christian, så det ska blir jätte mysigt. Verkar som att vi blir några stycken iallafall så de kommer att bli jätte kul! Undra vad man ska ha på sig bara? Blir nog jeans och nån varm tröja med tanke på att vi ska vara utomhus, dom har ju gjort iordning sin uteplats nu och införskaffat sig en grill. Hörde till och med talas om ett kubbspel!

Nu ska jag återgå till städningen!

XOXO



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?