Söndag, underbara söndag!

2009-04-05, 16:17:26 / Kategori: Allmänt

Vaknade runt halv åtta tiden för första gången imorse och mådde väl inte helt hundra, men efter några fler timmars sömn så kändes allt bättre. Sömn måste vara de bästa mot bakfylla, för jag tycker inte att de spelar nån roll om man äter (jag mår ofta sämre efter jag ätit nått) men bara du får tillräckligt med många timmars sömn så botar de den alltid för ofta upplevda bakfyllan!

Igår var jag, Niklas och Johan L iallafall hemma hos Magnus, käkade lite sushi och kolla på Robinsson och drack vin. Efter Robinsson så drog vi till Brynäs hem till nån jobbar kompis till killarna och satt där och drack och sjöng SingStar så det var mysigt, men vid tolv slaget tog vi oss ner mot stan till McGills. Där har jag nog inte varit sen min gymnasie tid, men det var mycket folk där, förvånads värt mycket ungt folk! Så det var kul. Dom andra skulle dra vidare men klockan var redan efter ett då och jag kände mig inte jätte krogen sugen så jag drog hem och sov istället. Vuxen poäng till mig tack!

Idag blir de mest lugnt, har suttit ute på gården och solat halva dan. Solen kom ju faktiskt fram till slut! Sen ikväll ska jag nog på bio, på den nya Fast and the Furious filmen, så det ska bli mys! Hoppas alla får en mysig dag!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?