Muffins!

2009-04-16, 17:28:30 / Kategori: Allmänt
Måste skryta (läs:ironi) om mina underbara bakverk jag gjorde idag! Niklas kom och gjorde mig sällskap för hjälpte till de gjorda han då inte! Men de blev både chocklad muffins och jordgubb/kanel muffins och efter min insikt i heljen att jag inte kunde laga mat överhuvudtaget så kom jag snabbt på nu att mina bakkunsaper inte är nå bättre! Men försöka kan man ju alltid göra, dom smakade iallafall okey....

Nu ska jag snart iväg och träna lite tänkte jag, har ju stoppat i mig så många muffins nu så jag mår ju inte helt hundra! Känns som att det kanske är värt att röra lite på fläsket då! Sen blir det en lugn kväll bara, ska träffa Sandra imorgon så vi får se vad vi hittar på för kul då! Hon ska nog ut ikväll men hon klarar nog av en två dagars tror jag! För ett glas vin ska vi minsann iallafall dricka imorgon, de är ju fredag trots allt!










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?