Lång promenad!

2009-04-07, 16:44:29 / Kategori: Allmänt
Kom nyss hem från en långpromenad med ante, var jätte skönt! Solen tittade ju till och med fram vid slutet där.. Nu sitter jag med ett kallt glas saft i min hand och läser massa bloggar i vårt ute rum, när jag kan sitta i vårt inglasade uterum en eftermiddag utan att sitta och frysa.. de är ett säkert tecken på att de börjar bli vår de!

Jag var iallafall på bio igår, och de var mys! Har nog aldrig sett en så fullsatt bio salong i Gävle på flera år! Iförsej var de mest 15-åriga killar som fyllde upp den, så jag höjde väl medelåldern med sisådär 8 år men men...
Såg den nya Fast and the Furious filmen och den var verkligen jätte bra, jag älskar ju iförsej dom två första med. Snabba bilar och snygga karlar, nått jag verkar gå igång på! Så om jag hade en fetisch på Megan Fox igår så har Vin Diesel tagit den platsen idag, jag menar kolla in karln!



Ikväll blir de nog mest lugnt för min del, har väldigt ont i huvudet idag och i mina öron. Ska nog även vara snäll mot min käre far nu och börja laga lite mat nu till han kommer hem, spagetti och köttfärssås är de nog som ligger på menyn!
Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar! Ciao!



H A I D I J A K O B S S O N

hihi hoppas du har en bra påsk :) vad gör du denna onsdag ? ;>



2009-04-08, 13:05:09 URL: http://haaiidi.blogg.se/

Leia

Fin header du har!



Kramis



2009-04-08, 19:37:05 URL: http://onlyforever.blogg.se/

Malin [www.enmalinsdagbok.blogg.se]

Tack så mkt Haidi! Ha en super bra påsk du med! Denna onsdag har jag in princip bara storstädat så jag är helt slut nu, sitter med ett glas rödvin nu och ska snart äta sushi! Börjar smygfira påsken redan :)



Bye the way så har jag dom där skona du funderade på att köpa, finns bilder på dom i ett inlägg längre ner. Skit snygga är dom!



2009-04-08, 20:00:42 URL: http://enmalinsdagbok.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?