Hade så lite att göra, så ha överseende...

2009-04-13, 15:39:20 / Kategori: Random thoughts
Lovar du att vara ärlig? Jag är alltid ärlig, typ...
Du heter: Malin Johansson
Smeknamn: Molle, Light, Malut, Johansson
Låt som när du är ledsen sörjer till? Nått på min ipod
Beroende av: Chocklad i alla sorter!
Vem behöver du mest just nu: Min värmekudde, jag fryser!
Vad tror folk om dig? Att jag är glad och positiv fast ganska lat...
Stämmer det? Ja oftast
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ben
Vad säger du för att imponera på någon? "Kolla jag kan öppna en ölflaska med munnen!"
Hur imponerar man på dig? Säg att du kan öppna en ölflaska med höger öga så är jag såld!
Brukar du skratta för dig själv? Haha allt för ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Du lyckades skicka ett sms ändå. (syftar på att min mobil är trasig och fått låna pappas nokia till tegelsten)
Var bor du? I Valbo, med päronen
Trivs du där: Sängen är ju skön och  jag behöver inte laga mat, sätter punkt där.
Äger du några converse: 2 stycken
Sprit, cider, vin eller öl: Vin såklart!
Brukar du bli för full: Nja, jag tycker inte de. Kankse nån gån ibland då...
Vad har du för mobil operatör: Tele2/Comviq
Är du allergisk mot något: Citrusfrukter
Har du haft sex idag: Nej det har jag inte
Nästa mål i ditt liv: Börja plugga till personalvetare i höst
Hur svarar du i mobilen: "Aaaa det är Malin"
Vem ringde du senast? Micke
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "HEEEEJ!"
Antal timmar sömn inatt: Lite mer än 8 timmar tror jag
Sov du ensam: Det gjorde jag
Brukar du komma i tid: Aldrig, jag försöker att alltid komma försent istället
När mår du bra: När jag är med mina vänner, lyssnar på bra musik, när jag är ute och filosoferar
När blev du fotad senast: I lördags tror jag
Hur känner du dig nu: Aningen trött och aningen för mätt
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tyvärr
Vad tycker du om fötter: Hatar fötter, inklusive mina egna
Vad saknar du: Ett par sockor på mina fötter just nu
Hade du en bra kväll igår: Hade en jätte bra kväll! Super mysig!
Favorit dryck på morgonen: The
Rakar du benen: Typ varje gång jag duschar...
När brukar du oftast gå och lägga dig: Oj, försöker lägga mig runt tolv men somnar sällan då
Är du blyg? Hehe nää inte direkt :)
Sysslar du med någon idrott: Räknas gymmet?
Vill du hellre ha mail än brev: Brev, så mycket roligare att läsa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej de gör jag inte
Har du spytt offentligt: Någon gång för mycket ja, men länge sen nu
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex såklart, sen kissa, sen sova så jag kunde vakna upp med ett morgonstånd. De verkar mysigt tycker jag.
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag, men saker och ting kan ju alltid blir bättre
Är du bortskämd: Mina vänner säger de
Vad gör du i morgon: Imorgon ska jag till skolan, sen plugga och träna
Vad är det värsta du vet? När man får kramp i ena skinkan
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj de beror på hur mycket pengar jag har för tillfället
Vad behöver du just nu? Pengar
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Drew Barrimore
Vad längtar du till? Sommar och värme!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det har jag verkligen!
Vad använder du för shampoo? Loreal tror jag
Vad är det finaste du fått? Oj vad svårt,, det vet jag faktiskt inte
En speciell dag du minns: Min student!
Tycker du om någon just nu: Ja tycker alltid om någon
Om fem månader: Har jag börjat på ett universitet förhopningsvis
Du samlar på: Vill börja samla på klockor, armbands klockor då!
Gröna eller röda äppeln: Gröna såklart!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sandra eller mamma
Gillar du golf: Nej inte direkt, tar så lång tid
Vilken tid gick du upp idag: Kvart över elva
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja det har jag
Har du strumpor på dig nu: Ja ullstrumpor, fryser så
Vad ska du göra ikväll: Bara ta de lugnt och mysa
Är det okej att gråta: Ja det tycker jag
När grät du senast: Var nog förra månaden när jag hade pms
Laddar du ner musik och film från Internet: Absolut
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta och åka utomlands, köpa en katt
Bär du glasögon eller linser: Har glasögon, men dom är borttappade för tillfället
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej man ska ha de man är bekväm i och tycker är snyggt, är det märkekläder eller inte spelar ingen roll
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Blir nog nån gång mellan 10 - 12
Har du piercing: Ja i navlen
Vill du gifta dig: Nja, tror inte riktigt på giftemål
Vill du ha barn: Inte för tillfället
Solar du ofta: Nja ilbland
Är du bra på att laga mat: Suger på att laga mat!
Gillar du att dansa: Love it!
Är du flygrädd: Jätte!
Hur vig är du: Lika vig som en 80-årig tant
Vad dricker du helst när du är törstig: Börjat dricka vatten faktiskt
Vilken är din favoritglass: Vanlij
Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag
Tycker du om sushi: Skulle jag bara få äta en maträtt i resten av mitt liv så skulle de vara sushi, så ni kan ju tänka er hur mycket jag tycker om de..
Vad äter du helst när du ser på film: Chips med dipp
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja det gör dom
Har du tandläkarskräck: Lite grann
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej, går ju inte att sova om man gråter
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Händer nästan aldrig
Hur ofta tränar/motionerar du: Har darigt i gång nu och ska försöka gymma 3 ggr i veckan iallafall
Senaste låt du hörde: Susan Boyle, I dreamed a dream
Vad gör du på helgerna: Jag lever livet! Men de försöker jag göra varje dag iförsej!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?