Kvällsmacka!

2009-04-15, 21:19:01 / Kategori: Allmänt

Imorse vakande jag hemma hos bästaste, efter en väldigt god natts sömn. Vet inte varför, men jag sover alltid så bra där. Ändå sen jag var lite så har jag alltid haft svårt att somna hemma hos andra människor, i en säng som inte är min egen. För det är ju alltid alla dom ovana ljuden, lukten och den andra personen som sover bredvid. Men inte hos Sandra inte, där sover jag jätte bra. Föresten så hade Sandra köpt jätte fina nya utmöbler, så där kommer vi nog tillbringa en del sommar kväll med mys och grillining kan jag tänka mig!

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, varit vädligt trött faktiskt. Kom nyss ut ur duschen och ska äta mig några kvälls mackor med leverpastej och gurka och dricka lite the! Sen imorgon ska jag upp ganska tidigt och ta mig till skolan och göra lite grupparbete.

Föresten så har jag sökt in till olika skolor nu, över 20 stycken olika utbildningar i 18 olika städer. Hoppas jag kommer inte på någon iallafall! Annars så har jag ingen aning om vad jag ska göra i höst... men det brukar alltid lösa sig!


Nu ska jag gå ut i köket och pussas lite!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?