Fixar dag!

2009-04-10, 00:36:57 / Kategori: Allmänt
Lagat min säng

Målat en antikt skrivbord svart

Städat mitt rum

Varit på systemet, 2 gånger

Haft sprängande huvudvärk

Ikväll har jag äntligen tagit tag i min framtid, har tittat upp vilka utbildningar jag vill gå i höst och framför allt vart någon stan jag vill hamna. Topp 3 än så länge är : Uppsala, Stockholm & Karlstad, men det kan ju hinna ändras till imorgon!
Men jag tänker väl in princip söka in till alla städer som har någon typ av Personalvetare eller beteendevetareprogram och jag hittar väl allt som allt runt en 15 olika städer, så man får väl nästan acceptera och vara glad om man kommer in nån stans.... Men hoppas på nån av mina topp 3!

Hur ser påskheljen ut då?
Idag, skärtorsdagen,  har jag konstigt nog inte sett en enda påskärring men jag har inte gjort allt för mycket förutom fixat och donat lite.
Imorgon, långfredagen, ska jag ut och promendera med Hanna är det tänk och sen hem till Niklas för lite festligheter.
Lördag, självaste påskafton, blir det nog ganska lugnt med påskmat och annat gott!
Söndag, påskdagen, är det nog resterna från påskmiddagen som ska ätas upp... Paltkome varning!


Försesten så fick jag en påskpresent av min kära mamma idag, en ring och ett armband från pilgrim! Super gulliga!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?