Dålig update av mig känner jag...

2009-04-22, 12:32:36 / Kategori: Allmänt
Idag så vaknade jag lite väl sent måste jag erkänna, men men ibland så behöver man ju sova ut så enkelt är det! Men idag så måste jag faktiskt skylla på min kära väckarklocka som inte ringde i tid! Jag skulle verkligen behöva åka in till skolan för att skriva klart lite uppgifter idag, men när man vaknar så sent så känner jag att jag sovit bort halva dagen och då vill man göra nått roligare än att förlora den andra halvan av dagen i skolan! Så vi får se vad jag hittar på idag, jag skulle behöva gå ner på stan och leta efter en present till min käre far som fyller år på fredag. Någon som har tips på vad man kan köpa?

Jag ser iallafall fram emot den här heljen jätte mycket! Åker ju nämligen ner till Linköping med Gloria och Malin H för att hälsa på Fanny och Svartling... ska bli jätte kul! Men tanke på att jag aldrig varit i Linköping för dessutom, och Fanny verkar ha planerat massa skoj för oss att göra! Can´t wait!

Nu ska jag dra, antigen skolan eller stan... får se vad de blir! PUSS!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?